Wat kan ik voor je doen vandaag?
Heb je een klacht? Laat het ons weten. Via het contactformulier op de website komt je vraag bij de juiste dienst terecht zodat we een gepaste oplossing kunnen bedenken. Vul alle gegevens in en klik op verstuur om te bevestigen. Wij bekijken de klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Je vindt ons interne klachtenformulier hier: https://www.debameubelen.be/contact/service-aanvraag/
Je kan als consument ook terecht bij SafeShops of via het ODR-platform.
SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/, of via de consumentenombudsdienst via https://www.consumentenombudsdienst.be/nl of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren. info@safeshops.be.”
Neem contact met ons op!