Nu al solden tot -50%!

Nu al solden tot -50%!

Het zijn NU AL solden bij DEBA! Kom snel langs in de toonzaal of bezoek de webshop en geniet van exclusieve kortingen tot -50%! Een overzicht van alle kortingen vind je in de blog.

Naar de promo's

Lopende acties

Promotieafbeelding Tot -50% op de tuincollectie!
Promotieafbeelding Solliciteer bij DEBA
Promotieafbeelding Tot -50% op toonzaalkeukens!
Promotieafbeelding Maatwerk aan -10%
Promotieafbeelding Nieuwe tuincollectie

Nu populair bij DEBA

Altijd een
bezoekje waard

Wist je dat DEBA ook een toonzaal heeft? Kom ons bezoeken en laat je inspireren door 12.000m² woonplezier.

  • 10:00 tot 18:00
  • Gesloten
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 10:00 tot 18:00
  • 13:00 tot 18:00
Open op feestdagen van 13u00 tot 18u00, tenzij anders aangeduid. Gesloten op feestdagen die op een dinsdag vallen.
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:00 tot 16:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • 10:30 tot 17:00
  • Gesloten
Gesloten op feestdagen.
Morgen geopend vanaf 10:00
Foto toonzaal DEBA Meubelen

Ontdek onze DEBA Deals

Laat je inspireren

Meer dan 175 vertrouwde merken

Franco Ferri logo
Monkey Business logo
Novy logo
Blanco logo
Hima logo
Boogie Bougie logo
Brafab logo
Present Time logo
Beside Rugs logo
Novamobili logo
William Winston logo
Rauch logo
Richter Young Design logo
Serta logo
Belform by Recor logo
ByBoo logo
Leitmotiv logo
Haomy logo
Dutchbone logo
Hukla logo
Pomax logo
ZTaHL logo
Ragolle logo
HK Living logo
Good&Mojo logo
Bekijk alle merken

Wij scoren 4.5 op 5 met 3401 waarderingen

C
Chris

Luc van meubelen Deba heeft ons met een waarlijk engelengeduld geholpen om de eetkamer van onze dromen uit te kiezen! We waren, eerlijk gezegd (met het schaamrood op de wangen), vreselijke klanten ...

Luc van meubelen Deba heeft ons met een waarlijk engelengeduld geholpen om de eetkamer van onze dromen uit te kiezen! We waren, eerlijk gezegd (met het schaamrood op de wangen), vreselijke klanten die na heel de winkel 3x met hem doorgegaan te zijn, besloten toch niets te kopen. Bij de concurrentie zagen we de meubels waarover we twijfelden in een andere opstelling, en we waren verkocht. Ook al was het daar iets goedkoper, toch terug naar Deba en Luc gereden (hij had al zoveel moeite gedaan, en bij de concurrent voelden we ons zelfs niet welkom) en ze daar besteld. We kregen onverwacht zelfs een cadeaubon om het verschil in prijs te compenseren en een heerlijke koffie. Hierna bedachten we ons ook nog eens over de grootte van de tafel maar dit werd zonder enig probleem aangepast. Bedankt Luc! Deba: wat een service!

meer... sluiten
B
Bart Fieremans

Mooie winkelervaring, goede ruime keuze aan meubels, prijs-kwaliteit is in orde en correcte levering.

Mooie winkelervaring, goede ruime keuze aan meubels, prijs-kwaliteit is in orde en correcte levering.

R
Rudy Naudts

ALLES OK !!!!!

ALLES OK !!!!!

C
Carina Feremans

Gisteren werd ik bij Deba aangesproken door Barbara. Na een kort gesprek begreep ze welke stijl ik voor ogen had en het resultaat was dat ik alle meubels voor mijn eetkamer en living heb gevonden e...

Gisteren werd ik bij Deba aangesproken door Barbara. Na een kort gesprek begreep ze welke stijl ik voor ogen had en het resultaat was dat ik alle meubels voor mijn eetkamer en living heb gevonden en besteld. Prachtige dame met veel kennis, professioneel, gevoel voor humor ook nog! Ik kom terug.

meer... sluiten
P
Paul Keymolen

Fijne en sfeervolle winkelervaring dankzij het enorme assortiment.

Fijne en sfeervolle winkelervaring dankzij het enorme assortiment.

G
Guido Van Hoof

We are very satisfied with our purchase.

We are very satisfied with our purchase.

N
Nolan Goossens

Bij Deba geweest voor de aankoop van een nieuwe salon. Zeer vriendelijk personeel en heel erg behulpzaam. En zeer mooie prijzen. Het restaurant in de winkel was mooi meegenomen en het was nog heel ...

Bij Deba geweest voor de aankoop van een nieuwe salon. Zeer vriendelijk personeel en heel erg behulpzaam. En zeer mooie prijzen. Het restaurant in de winkel was mooi meegenomen en het was nog heel lekker ook !! Hier komen we zeker nog eens terug.

meer... sluiten
J
Johan Van Der Sypt

Zeer vriendelijke begeleiding

Zeer vriendelijke begeleiding

P
Patrick De Hauwere

Supervriendelijk, en na nog verschillende aankopen, en gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot gebruik van de kamionette nog meer tevreden

Supervriendelijk, en na nog verschillende aankopen, en gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot gebruik van de kamionette nog meer tevreden

d
Dirk Baeke

mooie overzichtelijke winkel per afdeling -veel informatie, ook er chat op de pc

mooie overzichtelijke winkel per afdeling -veel informatie, ook er chat op de pc

P
Pol AMEYE

Alles is goed verlopen. Van winkelervaring tot levering. Doe zo voort.

Alles is goed verlopen. Van winkelervaring tot levering. Doe zo voort.

J
Joke Hoste

Nergens zo mooie designmeubelen als hier. Alle topmerken onder 1 dak. Ook de kidscorner en het deba café is top, een meerwaarde om winkelen met kinderen draaglijk te maken ;-)

Nergens zo mooie designmeubelen als hier. Alle topmerken onder 1 dak. Ook de kidscorner en het deba café is top, een meerwaarde om winkelen met kinderen draaglijk te maken ;-)

J
Juf LK

Superfijn geholpen en heel blij met mijn aankopen! U heeft er een vast klant bij, die erg tevreden is

Superfijn geholpen en heel blij met mijn aankopen! U heeft er een vast klant bij, die erg tevreden is

S
Severine Dobbels

Heel toffe winkel. Goeie prijszetting

Heel toffe winkel. Goeie prijszetting

P
Positief Gezond

Heel tevreden over de service en de kwaliteit

Heel tevreden over de service en de kwaliteit

C
Christiana Smet

Zowel vorig jaar bij de intrek in mijn nieuwe woning als deze maand heel tevreden over het advies in de winkel en de vlotte afhandeling bij de levering thuis.

Zowel vorig jaar bij de intrek in mijn nieuwe woning als deze maand heel tevreden over het advies in de winkel en de vlotte afhandeling bij de levering thuis.

P
Patrick Uyttersprot

Ben vandaag gaan melden da ik probleem heb met men salon en hebben me Derek geholpen me iemand die ga langs komen om.men salon indien nog lukt te repareren.

Ben vandaag gaan melden da ik probleem heb met men salon en hebben me Derek geholpen me iemand die ga langs komen om.men salon indien nog lukt te repareren.

s
Sander Fraikin

Goed om ideeën op te doen

Goed om ideeën op te doen

F
Frédéric De Grave

Telkens opnieuw heel goed geholpen met vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte levering! Ik kom zeker terug!

Telkens opnieuw heel goed geholpen met vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte levering! Ik kom zeker terug!

G
Guillaume Rosseel

Zeer verrast van de keuzemogelijkheden bij DEBA, alle stijlen zijn aanwezig. Vriendelijk personeel. Zeer vlotte afhaling. Zeker aan te raden!

Zeer verrast van de keuzemogelijkheden bij DEBA, alle stijlen zijn aanwezig. Vriendelijk personeel. Zeer vlotte afhaling. Zeker aan te raden!

Bekijk alle reviews
Betaal veilig met:
  • Maestro
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard