Wat kan ik voor je doen vandaag?
De koper dient wettelijk gezien binnen de 2 maanden na aflevering de goederen te inspecteren op eventuele beschadigingen of gebreken en deze schriftelijk te melden, bij voorkeur binnen de 5 dagen via de online ‘service aanvraag’. Dit vooraleer de goederen in gebruik te nemen.
Deba is jegens de koper verantwoordelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat bij de aflevering van de goederen. Als het gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na aflevering, wordt vermoed dat het gebrek bestond bij aflevering, tenzij dit vermoeden onverenigbaar is met de aard van de goederen of met de aard van het gebrek. Als het gebrek zich manifesteert vanaf de 7e maand tem het 2e jaar na aflevering dient de koper te bewijzen dat het gebrek bestond bij aflevering.
De koper heeft recht op kosteloze herstelling, of indien deze onmogelijk blijkt, vervanging door vergelijkbaar meubel. Een extra bestelperiode van de vervangstukken kan in voorkomend geval niet vermeden worden.
Opgelet! De garantieprocedure geeft geen recht op kosteloze annulatie van uw meubelen.
Meer informatie omtrent annuleren vind u hier.
Neem contact met ons op!